Use code FIVEOFFTWENTY at Checkout to Receive $5 off your purchase of $20 or More!

Collection: Funniest cards ever

This is free entertainment!  Take your time and read through them.  HOLY CRAP!  Erin Smith Art. Handcrafted in USA

22 products
  • What fresh hell is this?
    What fresh hell is this?
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • What does my tattoo mean? I wanted it so I F*&^#@ got it.
    What does my tattoo mean?  I wanted it so I F*&^#@ got it.
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • Alice fell down a deep hole before Wonderland...Her gift was a lifetime of adventures
    Alice fell down a deep hole before Wonderland...Her gift was a lifetime of adventures
    Regular price
    $3.99
    Sale price
    $3.99
  • today I will think evil thoughts...and try NOT to say them out loud
    today I will think evil thoughts...and try NOT to say them out loud
    Regular price
    $3.99
    Sale price
    $3.99
  • Grab a couple beers & deploy the emergency slide
    Grab a couple beers & deploy the emergency slide
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • My book club can drink yours under the table
    My book club can drink yours under the table
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • I’m into juicing now
    I’m into juicing now
    Regular price
    $3.95
    Sale price
    $3.95
  • Chicken nuggets go so well with red wine
    Chicken nuggets go so well with red wine
    Regular price
    $3.95
    Sale price
    $3.95
  • My supergirl cape is in the laundry
    My supergirl cape is in the laundry
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • Holding it together with a Bobby Pin
    Holding it together with a Bobby Pin
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • Perfect comeback the next day
    Perfect comeback the next day
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • I’m kinda hazy where that fine line is
    I’m kinda hazy where that fine line is
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • Kindness sprinkle that shit everywhere
    Kindness sprinkle that shit everywhere
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • I hate to cancel our plans, but we made them hours ago...I was so young and full of hope then...
    I hate to cancel our plans, but we made them hours ago...I was so young and full of hope then...
    Regular price
    $3.99
    Sale price
    $3.99
  • Not everything is about you Birthday card
    Not everything is about you Birthday card
    Regular price
    $4.95
    Sale price
    $3.95
  • Every day is a gift, socks, one foot at a time
    Every day is a gift, socks, one foot at a time
    Regular price
    $4.95
    Sale price
    $3.95
  • I’m dangerous. Not gonna lie
    I’m dangerous.  Not gonna lie
    Regular price
    $4.95
    Sale price
    $3.95
  • Drama keeps following me around
    Drama keeps following me around
    Regular price
    $4.95
    Sale price
    $3.95
  • Maybe she needs carbs card
    Maybe she needs carbs card
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • my wrinkles are from laughter...except those between my eyebrows. Those WTF wrinkles run deep!
    my wrinkles are from laughter...except those between my eyebrows.  Those WTF wrinkles run deep!
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • Balter: (v.) to dance artlessly, without particular grace or skill but usually with enjoyment.
    Balter:  (v.) to dance artlessly, without particular grace or skill but usually with enjoyment.
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95
  • I’ve had it with this Inspirational Bullshit
    I’ve had it with this Inspirational Bullshit
    Regular price
    $4.50
    Sale price
    $3.95